Onsdag.. Eller`?

idag började vi en timme senare än vanligt på onsdagar och det var sköönt! men var ändå uppe rätt tidigt, började 9 trotts allt. men stor skillnad till att börja kl 8 för då måste man upp så tidigt och krångla..
dagen känndes rätt lång även om vi bara gick till kl 12, sen hade vi lucka och det känndes verkligen som fredag!

e de bara jag som tycker att det inte känns som fredag?

i alla falll känner jag mig otroligt duktig! har precis gjort mina läxor i natur och friluftsliv så då har jag det överstökat!
såå sköönt! men har faktist en liten minimal uppgift  kvar att göra men har hela lovet och allt på mig.

en sak mindre att komma ihåg iallafall,kvar att gör nu har jag bara novellen, historia - (renässansens konst typ), lite matte och det var nog det. :)
kännslan när man är klar med ett arbete är alltid så oberkrivligt lättande och man kan verkligen pusta ut.

hoppsan sa, och tiden rinner ut, ska träna boxning snart så have to get ready :)



juste,! sen måste jag till syster och hämta hårfärg, ringa bror o kolla om han har bärbar dvd-player jag kan låna till schweiz resan och höra om hans fru kan färga mitt hår oxå (ler) och sen måste jag tydligen förbi mammas kille och hämta täck brallor från hans son o kanske äta där. ( och fixa lite filmer om jag  ska låna dvd grjen)

hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0