Ny dag, nya möjligheter

Jag gick inte upp förns en halvtimme innan jag började idag, det har blivit så kallt så att man inte kan lämna värmen under täcket i första taget. och jag har ett stort problem med det för jag kan ligga kvar hur länge som helst nästan om det är kallt i rummet. Iaf, när jag vaknade och skulle bå ut till köket för att hämta mitt hårspray så var det fullt av finska städerskor i min hall och städade, så jag gick till baka in i mitt rum för att jag inte pallade gå igenom på det blöta golvet.
nu är dom äntligen klara i mitt badrum med stambytet!! kändes som det alldrig skulle bli klart, det käns konstigt, lite som med vinter och somma. det känns alltid som att sommaren är en dröm, och när vintern är här känns den så långt bort att det känns som om att den aldrig ska komma, och när den gör det så är allt såå bra.
I LOVE SOMMAR!

well nu är jag i skolan och sitter på media lektionen, så jäkla tråkigt, tror jag döör! och Micke p är så jobbig och fuul!
han vill att vi ska göra en kokbok, fotobok eller nått sånt boorgin shit.

Idag ska jag nog till stan och kolla på skor igen, och sen kanske till "återträffen".
nu ska jag gå in på the voice hemsida och anmäla mig till deras design  väsko grej. hihi ;P

see yah


Kommentarer
Postat av: Laura / Fluffyy nation

HAHA micke är fett snygg juu!!!!!

SAJK xD

2008-03-05 @ 23:00:03
URL: http://fluffyy.blogg.se
Postat av: hänski bruuuur

eh, jo det tycker vi veeeerkligen!!!!

*not

2008-03-05 @ 23:21:17
URL: http://hanskii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0