kurrikutta

idag har vart en helt vanlig dag typ.
gick upp, kom sent 20 minuter, håltimme efter lunch så jag gick hem till Grace och fikade lite med henne. till skolan och hade engelska och SO sen gick jag till tempo med ms.perfect och debhoe sen taggade jag hem.
 
och nu spricker min räkling på nyttiga dagar, för nu ska jag äta glass med oboy! haha
så tillbaks på ruta ett! fett synd..

mmm de e jä'tte gott, har mixat den som man brukade göra när man va liten så att det smakar som donken glass haha MMMMMMM.

jag kom tyvärr aldrig iväg till stan men ska till fruängen kl 19 på konfa återträff fika sak, haha
men ska bli kul och träffa alla, man träffas ju för sällan!!

anyways.

i love you -->  www.fluffyy.blogg.se  www.debbieh.blogg.se & www.msloca.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0