Go´ kväll alla där ute

Ikväll åt jag mat här hemma med mamma, Andres och marcél. Mamma lagade maten så den blev jätte god.
Efteråt det så skulle dom åka och simma så jag åkte hem till min kära syster för lite kvalités tid, så när jag kom dit så läste jag godnatt saga för min älskling,(theo såklart). sen satte vi oss och titta på tv och snacka lite. och då kom vi in på mammas 50 års fest som är om 2 veckor, börjar bli lite brådska nu med att skicka ut inbjudningar och allt!!!
Shit asså, vad ska man ge i present till ens mamma som fyller 50? nåra tips?
sen kom mamma och hämtde mig, och vi åkte hem till oss.
just nu sitter jag med Marcéll och kollar på tv och leker med abtronic, jag satte den på armen, shiit asså vilken kraft . man kan inte styra över sin egen kropp. det känns lite läskigt!

Snart är det beach ´08 så nu måste jag komma igång och träna, och det känns mycket lättare när vårkänslorna kommer fram också!

ser ut som victoria oxå tycker det!
image4
även om hon kanske är för tunn för att träna , haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0