Chillani

började kl 8 idag men jag gick upp halv 8 och tog en halvtimmes dusch, sen gjorde jag frukost och tog det lungt, pallade inte bry mig om musiken och börja stressa, mitt liv är redan så stressat, så jag ska försöka stressa ner mig lite på allt. och det var väl tur för sen sms:ade Jesper mig och sa att han var sjuk. och det var nog meningen att han skulle vara sjuk idag så att jag kunde chillani lite ;)
det kom precis in typ 7 st "gubbar" i min lägenhet för att de skulle kolla ledningar och väggar och sånt så att allt e ok. och dom sa att vi skulle få ny tapet kanske om vi ville i hallen för att jobbargubbarna typ hade tagit sönder den lite eller vad man ska kalla det. höhö

nu börjar min nästa lektion om 5 minuter så vi får se om jag hinner i tid till den.

hörs och ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0