blogg uppehåll

det var längesen jag la in ett nytt inlägg känns det som, och antagliden eftersom att det var det!
min dator fick CP så den fuckade sig nät man gick in på internet men jag hoppas att det ska bli bättre nu, och bloggen ska vara uppdaterad så gott som det går. så nu kan nu alla kika in här lite titt som tätt igen om ni får lust.!

bland de sista inläggen jag skrev var om Alicia Keys, och jag hörde att hennes konsert var riktigt bra. så jag hoppas att alla ni som såg henne oxå tyckte det.
:)

Jag såg faktist "Jumper"  här om dan, och den var faktist helt okej, för jag förväntade mig absolut ingenting från den efter som att alla andra sa att den sög och att den var så dålig. Såg den som en godnatt film på datan och jag tyckte den var bra och skulle lätt kunna se den igen, men jag skulle nog inte gå och se den på bio.
så jag ger den 3½ av 5 för bra underhållning!(ialafall en 3:a)



see u soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0