back to basic

home again,
det var skit tråkigt i fruängen, men bra som tidsfördriv. Fick värsta fikat och grejer, bullar, frallor, morotskaka, kladdkaka, vitchokladskaka grej, cocosbollar och allt möjligt! mmm! och efter som jag redan hade brytit min nyttiga dag idag så kände jag att jag kunde trycka i mig ett par bullar :D
Sen gick vi till fruängsgården, den var inte alls lika mysig som våran egna älskare "ungdomenshus"(haha).
allt var indelat i små olika rum och var instängt, lokalerna känndes lite nasty, dom såg smuttsiga och gamla ut.. men kanske bara för att jag inte brukar hänga där...vem vet..

glömde fotta idag förresten så det blir inge bilder från idag, men lägger upp nåra andra nån dag.. ;)


lööööv.. H


Kommentarer
Postat av: Laura / Fluffyy nation

BULLAR!!!

Tog du till mig? :O

2008-03-05 @ 22:58:12
URL: http://fluffyy.blogg.se
Postat av: hänski bruuuur

haha jaa det är klart, jag tog till mdin släkt oxå,(speciellt din mormor).

jaa såååå många tog jag att det räcker även tills nästa år!

sajk..

2008-03-05 @ 23:23:36
URL: http://hanskii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0