Sommar utan väder

sommarn är så gott som här, men vädret försvann innan sommarn hann att komma! vad e det för stil vah?
ja men det kommer tillbaka till på tisdag, det måste det! för då har vi skolavslutning och då ska vi vara ute o bada o grilla!


Det har vart en mycket dålig bloggning tidigare, och lite besked som blivit svikna. det kan bli svårt att ta det på allvar när man säger för 3e gången att man ska börja blogga igen, så jag funderar på om amn ska starta en helt ny blogg istället och få en helt ny start  och så ni läsare kan lita och ta besked på allvar.!
 
det har vart en dålig stil av mig, men nu är det sommar och jag ska resa och det är mycket som händer i mitt liv just nu och jag vill dela med mig av det till er!

ska ta och skacka och fundera lite på hur jag ska göra med bloggen, men bloggandet ska få en helt ny start och ett helt nytt liv, ettt liv som den aldrig fått ännu!!

så fortsätt att komma in här och ta en titt så ska jag fortsätta och ge er roliga stunder och juicy news!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0