Trötta ögon och stor kopp te..

just nu sitter jag i soffan och har 1 kg vikter hängandes på mina ögonlock, en ny super-metod mot rullgardins ögon..
Nej, inte riktigt. men nästan. är iallafall väldigt trött och det är dax att hoppa i säng snart. klockan ringde redan kl 6 imorse men ska inte klaga för har haft en skön dag.

var i skolan och skrev en uppsats sen åt vi lunch och sen åkte jag hem för det var typ 3 timmars håltimme tills vi skulle ha idrott och sen få lov att gå vid halv 5. så jag tog mig friheten att gå innan 12 och det var UNDERBART. :)
och som ni ser fick jag ordning på bloggishen oxå ;)

Var nyss i Herrängen hoss min kusin och lånade massa skid grejor, fick tag på pjäxor som passade prerfekt(!), skidor till, en rosa hjälm, skidglasögon och en skidjacka. superbra! Taack så jättemycket! :)

imorgon ska jag nog köpa en sån där rånar luva ni vet? haha fett sexigt vaa??!
jag ska till och med lägga in en så ni får se hur Fiiiina dom e! haha


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0