bajs bajs och åter BAJS

Såg precis att min header är helt vit! mina bilder syns inte!!
jag fröstår inte varför det slutar fungera mitt i allt.. hmm.. det är sånt här som får mig såå trött på min blogg när den fuckar upp sig hela tiden. men jag ska fixa den! tycker bara det e synd att man inte får se dom för jag gillar bilderna. dom är faktist från Ibiza och Florida isommras.
Ser fram imot att förhoppningsvis åka tillbaka till florida i sommar igen. Underbart! det är ett ord som plötsligt får en riktig betydelse i det samanhanget.
nu ska jag ta mig till florida på mitt eget sätt tills jag åker dit på riktigt, nämligen gå och lägga mig och drömma mig bort.
Mmm det e också väldigt härligt att kunna drömma.

imorgon ska jag nog ta upp lite shopping eller lite skvaller från kändis världen.  ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0