Tisdag,

Idag har jag äntligen köpt mitt gym-kort!
Så skönt, för nu kan jag känna att jag verkligen kan träna och fixa kroppen inför beachen!
och mycket välbehövt!
idag tränade jag säkert nästan 1 ½ timme med tessie. skit skönt!
sen gick jag från telefonplan och hem så jag känner mig mycket nyttig! höhö
och har inte ätit något onyttigt på 3 dagar, ett underverk för att vara mig! det som skulle kunna klassas som onyttigt är väl då förmycket apelsiner som jag äter vääldigt mycket av, minst 5 per dag.
Man märker att det börjar bli vår, det är mycket mer folk ute nu, på alla sätt, i trafiken, på gatorna på tågen o överallt.
Även de sliskiga gammla gubbarna som stirrar och tutar när de kör börbi verkar kommit ut.

Mötte min kära bror på vägen hem, vet inte om jag ska skratta eller gråta. känns som både och.

Sen gick jag till affären och köpte apelsiner eftersom att vi bara hade en kvar där hemma. när jag kom hem slog jag mig ner och pratade med Debbie i telefon i en timme och åt lite mat. men den smakade mest vatten, även om det inte var jag som lagade den.

Och nu blev jag på FEETT dåligt humör för mamma e fett jobbig även om hon inte har gjort något och bara är väldigt snäll(så problemet ligger antagligen i mig), och nu e mitt gymkort typ borta (slarvig som jag är)..

Ååå nu pallar jag inte me mer, fuck. 
får ta o gå ut på en prominix så inte dagen blir förstörd av att vara irriterad..

lööööv / hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0