Sista dagen på lovet

Sorgligt men sant, idag är det söndag och imorgon börjar skolan på nytt igen. Skol bäckerna ligger kvar på samma plats som dom kom hem hit den dagen lovet började, dom är helt orörda. jag som hela tiden säger: " Idag ska jag plugga," men ändå blir det alltid att någonting annat dyker upp, och om det inte gör det så hittar man nån annan ursäkt för att inte hunnit.
orkar verkligen inte. Men jag ska försöka att ändra på nu. jag vill.

Idag vaknade jag runt 2-3 tiden, men efter som att jag inte kollade på klockan när jag vaknade så vet jag inte när jag vaknade på riktigt, men klockan var straxt över 3 när jag fick syn på den första gången, och fick en liten chock att den var så mycket, och då hade jag vart uppe ett litet tag innan så den var antagligen runt 2-3 tiden när jag vaknade.
När jag vaknar brukar jag kunna känna på mig direkt om det kommer bli en bra eller dålig dag, (alltså för min del, om jag kommer att vara på ett gott eller dååligt humör).
När jag vaknar och ser mig själv i spegeln, om mitt hår är bra redan från hoppet ur sängen, då vet jag att det kommer bli en bra dag. ja så mitt hår har alltså en stor betydelse för resten av min dag..

Och idag var det en bra hairday när jag vaknade.
efter som jag inte han gå till gymmet idag så tränade jag hemma istället med den här, och lagade min "frukostlunch", lax filé med wook och stekt potatis, heelt själv. *såå stolt*
men som alla vet att jag suger på att laga mat, den blev fin men smakade bara okej. men det är ju bra för att vara lagat va mig. kan inte ens koka ägg själv,  jag testade på det med debbie i förrgår natt.


min mat, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0