shop online

Sitter hemma vid köksbordet och "tränar" med min abtronic (haha) och väntar på att min kära mor ska komma hem så vi kan käka lite mat snart.

Snart är våren här tror jag, trots att jag vaknade upp med en chock imorsen när jag kollade ut och det var ett tunt snölager över hela solberga. Så jag börjar bli sugen på att böjja mina inköp av vår/sommarkläder nu.
Kan bara säga en sak, om jag var rik skulle jag köpa sååååå mycket kläder. Jag var inne och kikade lite på nätet efter kläder, var inne på h&m.se, halens.se, nelly.se och asos.com. Jag vet faktist inte så många online shopar så ni kan jätte gärna tipsa mig om ni har nån bra site.

tänkte ta mig och äta en apelsin nu, så vi syns och hörs!

Hänski®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0