houuumeee

nu är jag hemma igen, och det gick jättebra att köra. det var skit kul. haha
men först när jag skulle starta bilen höll jag in nyckeln för länge elle något, vet inte riktigt vad jag gjorde men hela bilen började hoppa och studsa och stängdes av och den började lukta skiiit hahahah, och fredde stog på andra sidan vägen och skrattade åt mig. haha. och mamma blev helt förskräckt. men jag hittade tillslut dragningsläget, som tydligen var felet frånbörjan att jag inte hade hittat det. hah

men känns som om att jag aldrig kommer våga åka ute på en väg där det finns bilar och köra!! tänk så mycket det är att tänka på, titta hit och titta dit, titta på 4 ställen samtidigt, sen växla, hålla reda på 3 olika pedaler och samtidigt är det andra bilar och människor och gid vet vad!! och sen ska man tänka samtidigt, helt sjukt!
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0