FIX

just nu håller jag på och fixar mig inför kvällen, ska till waxholm. Marcell kom precis hit, han är ute på balkongen och röker.
ikväll ska vi fira mamma. vi har hyrt nån lokal i waxholm vid nått hotell eller nått shit vet inte riktigt, men det kommar komma massa folk, syskonen och bekanta, kommar bli kul tror jag och massa hink och jag inte har helt fel.

gårdagen va skit kul.
efter plugget taggade jag hem till mig med sara och fixade oss, sen åkte vi till Tumba och träffade hennes kompisar. jätte schyssta people, vi gick hem till amina och va med henne, hennes kompis som jag inte kommer igåg vad hon heter, och simon och nån kines thailändare och rökte vattenpipa sen taggade vi ut, vid halv 9 tiden åkte jag till älvsjö och särhoe till sollentuna.
i älvsjö träffade jag alla älvsjö ungarna och så va massa folk från alby där, det var nån jävla pittbull som började jaga oss och hoppade upp och försökte bita jimmy eller vad han hette och alla fick panik och sprang och skrek, det blev kaaoos! hahahaha trodde fan jag skulle dö eller något!!
sen när vi skulle hem när jag var med simon lamin och demba i älvsjö började simon snacka om en lucka på bussarna som man kan öppna på utsidan och virida på en knapp så att hela bussen stängs ner, och jag och lamin skulle åka hem sen efter 12 tiden  med 142 och simon tog den bussen och släckte ner hela jävla bussen den där horungen så sen blev inte jag och lamin påsläppta på bussen så vi fick gå hem.
jag blev fett arg asså!
sen vi såg att det kom massa polisbilar, ambulans och 2 brannbilar som svängde in vid solberga hagväg där vi typ var så när vi skulle gå hem gick vi så¨gick vi förbi där och kollade vad som hade hänt och det hade vart typ en brand och det var 1000 pers som var där ute.  så vi gick vidare mot solberga och sen sär vi precis hade kommit upp på vägen förbi solberga sjukhus så kom det en vit bil och började blinka med blinkersen och då var det mariella och thomas som var i bilen(fältarna)  så jag övertalade dom att skjutsa hem Lamin så han inte behövde gå hela vägen till telefonplan, och då kom det nån skiiit full brudd och började viffta med armarna och ropade "vänta"  och jag och naya blev typ rädda för he´nne och ställde oss på andra sidan bilen och doog av garv! sen thomas försökte snacka med henne och fixade en taxi till henne. sen gick jag hem och gjorde ett strot glas oboy och värsta knäckemackan med ost, skinka, sallad och tomat, och satte på en lost skiva och kollade på i sängen och ringde upp laura sen somnade jag till filmen, haha
jätte mysigt :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0