äntligen helg

gårdagen var ovanligt tråkig, hände inget speciellt typ. men jag träffade laura saris och debs, det var nice. :)
vi gick till gården, men jag  tycker det var vääldigt tråkigt där. vid 11 kom Linda och hämtade upp mig i älvsjö så gick vi till donken i älvsjö och snackade.och det blev väl typ kvällens höjdpunkt eller vad ni vill kalla det. Sen åkte vi hem till Linda och tolga och kollade på en sjuk skräckfilm/thriller men vi alla somnade på soffan. jag och linda vaknade vid 5 tiden av att mamma ringde och undrare vart jag var för jag glömde tala om för henne vart jag hade taggat.

Och gårdagens "nyhet" var väl att det var "gäng tjaffs" och flera undgomar blev hotade med kniv och pistol i Cybergymnasiet, gå in här och kolla.  om ni känner Abi så är han med på nyhetsinlägget oxå. så ta en titt!


Kommentarer
Postat av: Saga

Omg Abi :D

2008-03-08 @ 21:27:59
URL: http://sagapaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0