slö-ndag

söndag,söndag,söndag.
varje söndan är den andra lik, ungefär.
söndagar är den dagen jag är som latast tror jag, man ligger kvar i sängen tills man inse kan ligga still längre.

Grace och min lilla söta brorsdotter Sofia kom över imorse och åt frukost med mig, det var mysigt :)
när dom hade gått ett tag senare hoppade jag in i duschen och sen gick jag  över till dom för att passa sofia medans hon sov när grace var i tvättis, och då hoppade jag in framför datorn och bänkade mig, och gick in¨på asos och kollade på bikinies inför sommaren. mmm fiina. jag ska sätta in dom som var mina favvisar.
och om jag skulle vara rink skulle jag nog köppt vääldigt mycket och många plagg och ting. för mycket. men jag tycker man ska unna sig om man kan!

imorgon ska jag nog klippa mig i souk, men får se..
så skönt att vara ledig imorgon, men dessvärre har jag utvecklings samtal i skolan.

men jag ska försöka att utnyttja så mycket av morgondagen som möjligt..

och från och med idag så ska jag hålla mig till "dieten", att inte äta onyttigt och onödigt, men vi får se hur det går. kännt bra än så länge, haha. måste ju börja tänka på sum 08 i sista sekunden! i dag gick jag runt heela hägersten på en promenad på 1H&20MIN.. *stolt* och nu ska jag försöka börja att andvända mitt gymkort jag köpte övet en månad sen!!
men en dag itaget.
XOXO, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0